ÜLDTINGIMUSED
Alljärgnevad tingimused on loodud lähtudes Prangli Kodumajutuse (Prangli Kodumajutus OÜ, reg nr 16516958, käibemaksukohustuslase nr EE102505814), edaspidi ka kui veebileht või Kodumajutus, veebilehe konkreetsetest vajadustest ja olemusest ning sätestavad veebilehel pakutava kasutamist.
Tingimused loovad lepingu veebisaidi omaniku ja veebisaidi kasutajate vahel kirjeldades üksikasjalikult meie tingimusi ja tegevust. Veebiselehele sisenedes või seda kasutades, saates broneerides e-maili kaudu või esitades tellimuse telefoni teel kinnitate, et olete käesolevad tingimused läbi lugenud, neist aru saanud ja nõustute nendega.
Veebilehe kasutaja peab olema vähemalt 18-aastane või teie jurisdiktsioonis täisealine ning teil peab olema seaduslik volitus, õigus ja vabadus käesolevate tingimustega sõlmida siduv leping. Teil ei ole lubatud seda veebilehte kasutada ja/või teenuseid saada, kui see on teie riigis või teie suhtes kohaldatava seaduse või määrusega keelatud.
Kauba/ teenuse ostmisel nõustute, et:
(i) vastutate toote/ teenuse kirjeldusega tutvumise eest enne selle ostmise kohustuse võtmist;
(ii) sõlmite kauba/ teenuse ostmiseks juriidiliselt siduva lepingu, kui ostate toote/ teenuse ning olete lõpetanud makseprotsessi (sh ka tasudes sularahas);
(iii) vastutate, et olete teadlik enda isiklikust vastutusest teenuseid kasutades.
MÜÜGI- JA BRONEERIMISTINGIMUSED
Veebilehe Prangli Kodumajutus (edaspidi Veebileht ja/või Veebipood ja/või E-pood ja/või Kodumajutus) omanik on Prangli Kodumajutus OÜ, reg nr 16516958, käibemaksukohustuslase nr EE102505814, registrijärgne aadress Harju mk, Viimsi vald, Idaotsa küla, Otsatoa, 74005.
MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- ja HINNAINFO
1. Müügitingimused kehtivad Veebilehelt teenuste/ toodete ostmisel, sh teenuste broneerimisel.
2. Veebilehel müüdavate toodete ja teenuste hinnad on märgitud toodete ja teenuste juurde.
Kui hinnale lisandub tasu kauba kätte toimetamise eest, siis on see märgitud toote info juures. Hinnad on eurodes ja ei sisaldavad käibemaksu. Müüjal on õigus hindu muuta ja teha sooduspakkumisi.
4. Teave toote või teenuse kohta on esitatud Veebilehel vahetult kauba või teenuse juures.
5. Kui tellitud teenust ei ole võimalik osutada, siis pakutakse kliendile teist aega või tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale teenuse broneerimist.
MAJUTUSE BRONEERIMISTINGIMUSED
Broneerimine
Broneeringu kinnitamiseks palume tasuda ettemaks 50% summa ulatuses. Ettemaksu laekumisel saadame Sulle broneeringu kinnituse. Ülejäänud summa palume tasuda hiljemalt kohale saabudes, sularahas või ülekandega.
Tühistamine ja muudatused
Kui tühistad broneeringu vähemalt 7 päeva enne saabumist, tagastame kogu ettemaksu.
Kui tühistamine toimub vähem kui 7 päeva enne saabumist või jääd tulemata, siis ettemaksu ei tagastata. Sel juhul pakume võimalust leida endale uus majutuse aeg.
Broneeringu kuupäevade muutmine on võimalik vabade kohtade olemasolul ja kokkuleppel.
Saabumine ja lahkumine
Check-in alates kell 15.00
Check-out hiljemalt kell 12.00
Kui soovid varasemat saabumist või hilisemat lahkumist, anna sellest teada – teeme, mis võimalik.
Enne majutuse broneerimist palume kontrollida parvleava piletite saadavus. Soovitame osta ka parvlaeva piletid kohe peale majutuse broneerimist. Siin leiad PILETIINFO. Kodumajutus ei vastuta ega tühista broneeringut kui Sa ei saa broneeritud majutuse ajaks parvlaeva pileteid.
Muu oluline
Palume esitada broneerimisel oma kontaktandmed (nimi, telefon, e-mail), et saaksime Sulle saata täpsed juhised ja info.
Meil on väike kodumajutus ja iga broneering on meile oluline – täname mõistva suhtumise eest!
TEENUSE EHK MAJUTUSE BRONEERIMISE VORMISTAMINE
1. Klient valib broneerimissüsteemis soovitud kuupäevad, ja vastavalt kämpingmajade saadavusest valib soovitud kämpingmaja vajutades "Lisa ja teeb valiku "Lisa majake". Edasi liikumiseks vajutage "Jätka".
2. Järgnevas vaates on võimalik lisada enda broneeringule Lisateenused ehk Extras. Lisa soovitud teenus vajutades "Add to room" ja vajuta "Jätka". Kui Sa ei soovi lisateenuseid, siis vajuta valikuid lisamata "Jätka".
3. Broneeringu vormistamiseks täida ära kõik kohustuslikud väljad ja vajuta "Proceed to Checkout", misjärel suunatakse Klient edasi tellimuse täitmise lehele. Pärast nõutud andmete sisestamist tasub Klient Toote eest Eesti pangalinkide kaudu või krediit-/ deebetkaardiga (pakub MakeCommerce ehk Maksekeskus).
4. Peale broneeringu eest tasumist saadab Kodumajutus Kliendi e-postile broneeringu kinnituse.
5. Broneeringu vormistamisel peab Klient veenduma, et on sisestanud õiged tellimuse andmed.
6. Müüja ei vastuta broneeringu täitmise võimatuse eest, mis on tingitud Kliendi poolt esitatud ebaõigetest andmetest ega sellest tulenevate tagajärgede eest.
7. Kui broneeringut ei ole võimalik täita (nt tehniliste viperuste tõttu tekkinud ülebroneerimine vms), siis pakutakse Kliendile teist aega või tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale teenuse broneerimist.
MAKSEMEETODID
Veebipoes soetatud e-kinkekaart kasutades kinkekaardi unikaalset koodi.
Kui olete ostnud või saanud kingiks Veebipoe e-kinkekaardi, siis saate seda kasutada maksevahendina seni kuni summat jagub. Kasutamiseks sisestage makstes kinkekaardi unikaalne kood, mille leiate enda kinkekaardi e-kirjas.
Kinkekaart kehtib peale kätte toimetamise kuupäeva 12 kuud.
Eesti pangamaksed Make Commerce, krediit- ja deebetkaardiga maksed, Apple Pay ja Google Pay:
Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay, Revolut, N26.
OSTA KOHE, MAKSA HILJEM: Inbank maksa kolmes osas, maksa järgmisel kuul või Inbank järelmaks.
Krediit- ja deebetkaardiga saad tasuda sisestades enda pangakaardi numbri, nime pangakaardil ja kaardi turvakoodi.
NB! Pangalingiga tasumisel vajuta kindlasti panga lehel nupule "Tagasi Kaupmehe juurde".
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
Prangli Kodumajutus OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
VASTUTUS
1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
2. Müüja vastutab Toote/Broneeringu müügihinna ulatuses.
3. Klient kohustub kasutama veebipoe teenust ainult seadusest ja headest tavadest lähtuvatel eesmärkidel.
TINGIMUSED JA NENDE MUUTMINE
1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient veebipoe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
2. Müüja ja Kliendi vahel sõlmitud müügileping jõustub tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete hindu ette teatamata. Muudatuste teade avaldatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakenduvad kliendile tehingu tegemise hetkel nähtavad hinnad ja muud tingimused.
4. Müüja jätab endale õiguse tellimus/ broneering tühistada, kui E-poes kuvatud hind oli tehnilise vea tõttu vale.
OTSETURUNDUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
a. Veebileht kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebileht võib edastada isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
b. Veebileht saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
c. Registreerudes end veebilehel kasutajaks, saate hallata enda eelistusi teavituste saamise osas enda profiili all.
d. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kui Sul on Veebipoe osas pretensioone, palun saata need e-kirjaga aadressile pranglikodumajutus@gmail.com.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.